Persoonlijk advies door onze consulenten

Bij ons is niets standaard. Onze klanten niet, onze producten, hardware en software oplossingen voor visuele, lees- en leerproblemen, evenmin. Onze ervaren consulenten kennen ons hulpmiddelenaanbod door en door. Persoonlijk contact komt daarbij op de eerste plaats. Zij gaan dagelijks in interactie met gebruikers, begeleiders, producenten en ons eigen R&D-team.  Ze zijn dus goed op de hoogte van wat leeft, zowel qua bezorgdheden als qua kennis en kunde, intern en extern. Dat alles stelt onze consulenten in staat om de perfecte match te maken tussen gebruiker en hulpmiddelconsultant giving advice

Het aanbod is ruim. Informeer je dus voldoende over de mogelijkheden. Onze consulenten zoeken samen met jou naar het hulpmiddel dat het best bij jou past en waar jij je comfortabel bij voelt. En éénmaal de keuze gemaakt is, staan ze je bij met raad en daad. Dat varieert van een occasioneel telefoontje voor een eenvoudige vraag tot het beantwoorden van je vragen over de beste manier om een tegemoetkoming aan te vragen of van het volgen van een hands-on softwareworkshop tot een persoonlijke productdemonstratie.

Op regelmatige basis organiseren we op verschillende locaties in het land infosessies over onze software en demodagen voor onze visuele hulpmiddelen. We nemen ook deel aan beurzen en initiatieven van verenigingen. Dit zijn de ideale momenten om kennis te maken met ons ruime gamma en zelf de nieuwste producten uit te proberen. Ben je niet mobiel of kan je je moeilijk verplaatsen, aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een afspraak bij jou thuis. Omdat we voor een persoonlijke afspraak ruim de tijd nemen, vragen we steeds op voorhand een afspraak te maken.

All Rights Reserved to Sensotec ® | Webdesign Webit