Dienst na verkoop

support desk

Naast een uitgebreide persoonlijke begeleiding voor en tijdens je aankoop via onze ervaren consulenten, reken je bij ons ook op een vlotte support na je aankoop. Onze supportmedewerkers zijn zowel telefonisch als via mail bereikbaar om al je technische vragen te beantwoorden.  Aarzel niet om ons tijdens werkdagen tussen 8u30 en 12u en 13u en 17u15 te bellen op het nummer 050 40 47 47. We staan je graag te woord. Mailen kan naar support@sensotec.be of naar dyslexiesupport@sensotec.be.

Een kleine telefonische interventie gebeurt kostenvrij, maar voor ruimere assistentie telefonisch, ter plaatse of via Teamviewer (support op afstand) rekenen wij een werkvergoeding aan. Contacteer ons vrijblijvend voor meer details.

Configuratie en installatie

Ben je in het bezit van een Daisy-speler of telefoon en heb je extra ondersteuning nodig voor de configuratie en installatie? Ook daarbij helpt onze dienst na verkoop jou. Zowel telefonisch of aan huis zorgen we ervoor dat jouw toestel werkt zoals het hoort. Hiervoor rekenen we onze werkuren uiteraard wel aan.

repairing device

Reparaties

Wij repareren de door ons geleverde en/of geïnstalleerde apparatuur. We bekijken samen met jou of herstelling nog mogelijk is en wat de verwachte kostprijs is.

Support op afstand

Via TeamViewer kan een medewerker je assisteren door tijdelijk jouw computer over te nemen. Klik hier op onze TeamViewer link voor het downloaden en de opstart op jouw pc. Je geeft de 9-cijferige ID-code door aan één van onze medewerkers en dan kunnen we van start. Voor TeamViewer-interventies rekenen wij een werkvergoeding. Contacteer ons vrijblijvend voor meer details.

Onderhoudscontract brailleapparatuur

Het afsluiten van een onderhoudscontract verzekert je van een snelle service. Voor meer info over de kosten en voorwaarden, aarzel niet ons te contacteren.

All Rights Reserved to Sensotec ® | Webdesign Webit