null
Oplossingen voor een visuele uitdaging!
Vlaams (BE)

Verzendkosten en retourneren

Verzendkosten

Wanneer je via de webshop van Sensotec iets aankoopt, zullen volgende verzendkosten in rekening gebracht worden.
Voor producten die enkel bestaan uit een download (zoals software) worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

  • België: €10 - GRATIS vanaf €200
  • Buiten België: Vraag een offerte aan via sales@senostec.be

Retourneren

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een ‘afkoelingsperiode’. Sensotec hanteert een afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgave van reden, waarbij de klant zelf de portokosten voor het terugsturen dient te betalen. Wordt een bestelling aan de deur reeds geweigerd, dan worden te allen tijde alle door ons gemaakte (verzend)kosten in rekening gebracht.

Wanneer u zich heeft bedacht over een via deze site gedane bestelling en u wenst de goederen te retourneren, doe dit dan zo snel mogelijk na ontvangst. Omdat verzending altijd voor rekening en risico van de verzender geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn (onvoldoende gefrankeerde post wordt steeds door Bpost geweigerd). Wanneer de teruggezonden goederen compleet, in originele verpakking en ongebruikt zijn, storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen de 30 dagen terug op uw rekening. Voeg voor een snelle verwerken dan ook altijd een kopie van de aankoopfactuur bij met de vermelding ‘annulering’ en uw bankrekeningnummer.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:

  • Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
  • Artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
  • Artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
  • Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

De hier genoemde retourgarantie geldt in de omschreven hoedanigheid uitsluitend voor particulieren. Bedrijven kunnen voor vragen omtrent retourmogelijkheden contact opnemen met onze business to business afdeling.

Het adres voor retourzendingen is:

Sensotec nv
T.a.v. Klantenservice
Vlamingveld 8
8490 Jabbeke

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
Telefoon: +32 (0)50 40 47 47
E-Mail: support@sensotec.be

Voor klachten over de afhandeling van onze service kunt u mailen naar: support@sensotec.be

Belangrijk
Bij audio-, video- of datadragers en bij software is aanspraak op het retourrecht uitgesloten wanneer de zegels verbroken of de verpakking geopend is. Het retourrecht geldt ook niet bij levering van goederen die speciaal voor de klant zijn besteld of samengesteld of bij koopovereenkomsten die in de vorm van een veiling tot stand komen.